sobota 9. dubna 2011

Cože? ... aneb trošku exstravagantnosti na začátek :)


Alenka v říši divů :))

Vím, že na světě žijí lidé s různým vkusem, ale čeho je moc, toho je někdy příliš. Jsem v Londýně čtyři měsíce, pořád ještě patřím mezi ty - nováčky, kteří s otevřenou pusou hledí zděšeně na některé chodící individua, ale už to není tak hrozné :) Najde se jich tu spousty. Mezi ty korunované za uplynulou dobu patří dva z nich. Šok je slabé slovo … První individuum jsem potkala nedaleko svého nynějšího obydlí. Musím zdůraznit, že je to dobře situovaná oblast, kde bydlí velice movití lidé a na ulicích můžete vidět pouze normálně vypadající angličany … a proto, jsem byla zděšena, co, nebo koho jsem tuhle potkala na ulici. Sedl si vedle mě a kamarádky na protější lavičku a tak jsme měli výhled … v tu chvíli mi přestala chutnat i ta zmrzlina, kterou jsem držela v ruce. Byl to očividně muž – kolem 60 let, který se dost snažil vypadat jako žena. Přijel na starém kole v ultra krátké minisukni a titěrném tílečku s boty na podpadky. Jeho chlupatá hruď a neuvěřitelně výrazný make – up děsil lidi na každém kroku. Vlasy měl šedivé, dlouhé v copu na jednu stranu. Prostě katastrofa … nechápu, že někdo může takhle vyjít na ulici. Podotýkám, že zřejmě neměl spodní prádlo ...grrr
Zhnuseně jsme se zvedli a odešli rychle pryč …
Co se týče druhé osoby, které jsme dali přezdívku Alenka v říši divů, jsme potkali v Oxfordu. Zahlédla jsem ji nejdřív zezadu a myslela si, že je to hodně extravagantní mladá slečna … asi do té doby, než se otočila směrem ke mně … brrr … V prvním případě jsme sebou neměla fotoaparát, ale teď bylo na čase ho vytáhnout :) Můžete se podívat, že mladá slačna to opravdu nebyla … ale ten člověk měl očividně talent – celý den seděl pod stromem a maloval. Každopádně nevím, co chtěl svým outfitem ukázat :)

2 komentáře:

  1. přesně :)) potkávat takových lidí na ulici víc, tak je o zábavu postaráno :)

    OdpovědětVymazat