sobota 9. dubna 2011

Jak jsem se zamilovala do kabelek od Paula ...

Paul's Boutique - 61 Pounds

Paul's Boutique - 75 Pounds
Stalo se to už minulý rok, kdy jsem pořád místo psaní absolventské práce brouzdala po internetu, jen abych nemusela psát tu nudnou věc … Byla jsem rovněž zklamaná výběrem kabelek v pražských obchodech a tak mi nezbylo jiné, než obhlédnou zahraniční nabídku na internetu. Narazila jsem na značku Paul's Boutique. Nekonečná nabídka úžasných kabelek, peněženek, oblečení, a to vše za velmi přijatelné ceny. Byla jsem překvapená a hned jsem jednu nádheru toužila mít doma. Nebylo to tak jednoduché, jak se zdálo. Internetový obchod totiž neposílal zboží mimo České republiky ani na Slovensko!!! Jaká smůla … ale byla jsem chytrá a zapřemýšlela, jak pak to asi můžu udělat. Vzpoměla jsem si na mamčinu kamarádku, která bydlí v Anglii a nákupy jí nejsou cizí. Napsala jsem jí, jestli značku Paul's Boutique zná a zkusila se podívat po kabelkách v okolních nákupních centrech. Mimo to jsem jí poslala i odkaz na tu nejlepší kabelku, kterou jsem si vybrala … Za dva dny mi přišla od kamarádky odpověď:  „ kabelku jsem koupila, zítra ti ji posílám – měla by do týdne dorazit“ !!!! Měla jsem takovou radost asi jako nikdy – můj přítel nechápal :)) … A tak mi přišla poštou moje první pastelově růžová Maisy Large Paul's Boutique kabelka. Nejlepší na tom v tu dobu bylo, že v Praze jsem ji na nikom nikdy neviděla :) ….. a dnes? Po čtyřech měsících v Anglii se moje sbírka od Paula rozrostla o další tři úlovky … nedám na ně dopustit, ale už bych se měla krotit :)

2 komentáře:

  1. great purses. would love to see the collection. lovely blog, and enjoyed looking through your posts. :) now following you via google. i'd love to stay connected with you--it's great getting inspirations from other bloggers. cheers!

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpovědětVymazat