středa 3. srpna 2011

Pohrála jsem si ...

Bunda -Pull and bear, Tílko - Primark, Náhrdelník - Primark, Sukně - HM, Oxfordky - Primark, Kabelka - Stradivarius

Top - HM, Sukně - Animals/TK Maxx, Kabelka - Primakr,
Baleríny - Primadonna/TK Maxx
Jelikož tady v Anglii nemám celý svůj šatník, tak zatím nechci moc kombinovat a fotit se v outfitech ... ale přece jen jsem se pokusila něco sladit. Jelikož to bylo pozdě večer neměl mně kdo vyfotit a tak je to pouze v této podobě :)  ... měla jsem radost z nákupu obou sukní, každá je sice úplně jiná, ale já už vlastně skoro nic jiného než šaty a sukně nenosím ... za celou dobu, co jsem v Londýně jsem si nekoupila jediné kalhoty !!!

PS: Pořád jsem v Severním Irsku a zítra pokračujeme do Irska - do přístavu Burtonport, nedaleko odtud má moje host rodina soukromý ostrov Inishcoo :) ... užívejte léto, protože tady si lidé moc tepla neužijí ...

6 komentářů:

  1. Krásné outfity,určitě ti moc sluší :)
    No tady si toho léta taky moc neužijeme :(
    Užij si to na soukromém ostrově,připadala bych si tam jak Bella ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Šmrncovní a šik. Mám ráda podobný typ módy, je to zábavný a neokoukaný. Tleskám!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký kombinace! Začínám sledovat:-)
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, dnes jsem se vrátila z divočiny a vaše komentáře mně mile překvapili :) Děkuju ... budu se snažit přidávat více :)

    OdpovědětVymazat
  5. That second skirt is so pretty!

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks Sarah ... it was the best offer :)

    OdpovědětVymazat