pátek 29. července 2011

Nutné postěžování si ...

Co je největší trest pro někoho, kdo miluje procházení se po obchodech, v lepším případě přímo nakupování, když to finance dovolí??? Být dva týdny někde, kde se poblíž nachází pouze benzinová pumpa a lékarna ... ach tak jsem se sem netěšila ... ale má to jednu výhodu - ušetřím :)) nejhorší ale je, že výprodeje jsou v Londýně v plném proudu, pořád se vše víc a víc slevňuje, takže bych na tom vlastně vydělala, že? :) ... No nic, trčím kdesi daleko v Severním Irsku a za týden se odebereme ještě dále na sever do Irska, jako takového. Do vesnice, kde už není ani ta benzínka ... někdo by byl určitě štěstí bez sebe být na čerstvém vzduchu u moře, ale co na tom, když je tady 17 stupňů a slunce se schovává jak jen může ... 
Dříve jsem se nezmínila, co tady vlastně dělám, kromě toho, že lítám po nákupech ... jsem au pair v milé rodině se třemi monstry :) ... to jsem jen odbočila, aby jste mně ještě více litovali :) ... Né dělám si srandu ... poslední věc je, že když jsme tady tak obědvám i večeřím s rodinou ( s host mum a její matkou - host dad teprv doletí ) no a ty jejich jídelní návyky mně opravdu dovedou k tomu, abych si po návratu buď nasadila brutální dietu a nebo začala kupovat velikost XXL :)) ... ještě ten oběd by byl v pořádku, ale večeře? Jíst se začíná kolem osmé - megaporce teplého jídla a pak zákusek ... samozřejmě vše výborné a ještě výbornější, protože to nemusím vařit :) ufff ... už druhý večer jsem se akurát tak byla schopná odvalit do postele :) ... co tady tak jiného asi dělat, když není kam jít :) ... žádnou fotku nepřidávám, protože není co, ale třeba něco vymyslím, než pojedeme dále ... třeba takový outfit v holinkách, pláštěnce a teplákách :))

Žádné komentáře:

Okomentovat