čtvrtek 3. května 2012

Summer is comming !!! ...new in - bikini

1. máj jsem strávila s mojí kamarádkou na Kampě. Bylo krásné počasí, chytili jsme první slunečné paprsky a večer jsme se byli podívat na kolekci plavek značky F&F. Mají opravdu pěkný výběr a skvělé ceny. Tak dlouho jsem vybírala, až jsem odešla naprázdno :) Dnes jsem to ale napravila a koupila si plavky v H&M. Nejlepší u těchto značek je, že si můžete vybrat různé velikosti vrchního a spodního dílu. .... možná si ještě skočím i pro ty z F&F :) Letošní léto bude plné barev a retro vzorů, nemyslíte?

I spent 1st May with my friend on Kampa Island. It was beautiful weather, we caught the first rays of the sun and we went to see the collection of swimwear brand F & F in the evening. They have a really nice selection and great prices. So I selected a long time until I left with empty hands :) Today I bought bikini at H & M. The best of these brands is that you can choose different size top and bottom. .... I might will jump for another bikini to F & F as well :) This summer will be full of colors and retro designs, what do you think?
Bikini - H&M

2 komentáře:

  1. Ahaaa tak ty jsi mne nakonec zradila ty potvurko a v F&F nic nekoupila ;-)
    Kazdopadne ti tyhle moc slusi :-) Ja nakonec koupila jen ty ruzickovy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si skočím i pro ty modré do F&F s těmi třásněmi :) Díky za kompliment :D

      Vymazat