sobota 28. dubna 2012

new in .... leopard




Jak jste si možná již dříve všimli, mám ráda vzory ... především ty zvířecí :) jak na oblečení, doplňcích tak i v interiéru svého bytu. Nejvíce vede leopard a zebra :) Tuhle sukni jsem objevila kupodivu v Praze v jednom bezvadném Vintage obchůdku - mám z ní velkou radost. Baleríny mně zaujali, jelikož mám podobné od Mell shoes z Anglie, tak jsem zvědavá, jestli budou také tak pohodlné. Kabelku jsem si koupila ještě v Londýně a má jméno " pařmenka " :) .. skvěle k ní padnou lakované lodičky z mého osobního zdroje ... 

As you may already have noticed, I like the designs ... :) especially the animal, on clothing, accessories and in the interior of my apartment. I prefer mostly leopard and zebra design. I found this skirt surprisingly in Prague in a perfect vintage shop - I am very happy for that. I bought ballerinas in London, because I like the Mell shoes, so I wonder if they will also so comfortable as from Mell. Purse I bought in London and still has the name "party purse" .. :) It fit perfectly with lacquered heels from my personal resources ...


Skirt - River Island


Shoes - Gate
T-shirt - ZARA, Skirt - River Island


Necklace - Clockhouse
Shoes - no brand ...


Handbag - New Look, Shoes - no brand



2 komentáře:

  1. the skirt looks amazing on you! you have gorgeous hair. :)

    xoxo
    jasmine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Jasmine, I feel very good in this skirt :) It was best purchase ...

      Vymazat