středa 4. května 2011

Zázrak zvaný HIGH HEELS aneb hledám kouzelnici, která mně v nich naučí chodit :)



Možná Vám připadám trošku nenormální, ale opravdu nechápu jak někdo dokáže chodit celý den na 10 a více centimetrových podpadcích :) ... obdivuji tyto osoby a když je vydím, trpím s nimi :)) ... Minulý týden jsem si jich pár vyzkoušela a nedopadlo to dobře ... usoudila jsem, že bude lepší zůstat u balerín a podobných botiček ... i když v těch podpadcích vypadají nohy tak jinak, úžasně ... No nemám pravdu? Byla jsem se s kamarádkou podívat v New Looku - mají tam opravdu neskutečný výběr high heels, ale v některých jsme nedošli ani k zrcadlu :)) ...  jediné co můžu, tak jsou boty na klíně. Ty už mám vyzkoušené, že v nich vydržím déle. Vyfotili jsme si pár kousků pro ukázku, tak tady jsou :)

4 komentáře:

  1. Jak se naučit chodit na půlmetrových podpatcích, to ti asi neporadím. ;D Ale zkoušej to prozatím na menších.. A klínek je super věcička, já mám teď nové letní boty na hróózně vysokém klínku (takže nevím, jak se mi bude chodit..zatím, jak jsem si to zkoušela doma, tak docela fajn..ale je to přece jen nezvyk) a jsem ráda, že to je klínek, protože takto vysoké jehlové podpatky bych si nekoupila! :D Nicméně vysoké jehlové high heels vypadají hrozně hezky a sexy, ale z zlomenou nohu nebo křeče po celý zbytek dne a možná i týdne to nestojí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak ... menší podpadky nosím a boty na klíně taky - ty jsou dokonce i pohodlné ... každopádně nositelky high heels by měli dostat medaily :D

    OdpovědětVymazat
  3. zůstaň u klínků, ty jsou nejlepší!:) ale jinak na podpatkách to není žádná věda, stačí chodit jako normálně:D a prosíím větší fotkyyy!

    OdpovědětVymazat
  4. :) stačí kliknout na fotku a zvětší se...

    OdpovědětVymazat