pondělí 25. července 2011

Další super úlovek a návštěva Portsmouth


1. Foto: Tričko - Zara(8 Liber), Sukně - Gass/TK Maxx(10 Liber), Oxfordky - Deichmann, Kabelka - Paul's Boutique(75 Liber)
2.Foto: Brýle - Primark (3 Libry), Top - HM (2 Libry), Sukně . Animals (5 Liber), Baleríny - Primadonna (17 Liber), Kabelka - Primark (5 Liber)
Tričko - Zara (8 Liber), Sukně - Primark (5 Liber), Legíny - Primark (3 Libry), Tenisky - Primark (8 Liber )
Zapoměla jsem minule dodat, že jsem si nejen koupila super hnědé podzimní boty na podpadku ( viz minulý článek ), ale ten den jsem ulovila ještě velmi zajímavou sukni v TK Maxxu - řekla jsem si, že i kdybych ji měla vzít na sebe dvakrát, tak ji za tu cenu beru .... sleva z 55 Liber na 5 !!! No nekupte to :)) ... a tak je to tady každý týden ... konečně jsem se nechala vyfotit v celém outfitu, tak jsem zvědavá, jak se to bude líbit .. 
První foto je z výjezdu na kolech Barclays, které si můžete půjčit za 1 Libru/na hodinu, pokud vyrazíte do Londýna. Stanoviště s koly najdete v různých částech města a stačí mít sebou kreditní kartu :) ..
A jelikož jsem v pátek vyrazila na výlet do Portsmouth a jsem maniak na nákupy, tak na jedné momentce je vidět, kde že jsem si udělala radost :) ... samozřejmě jsem navštívila všechny důležité místa a památky ... to nákupní centrum pak už bylo za odměnu :)) ... poslední momentka je z mola na Isle of Wight ( ostrov pár minut od Portsmouth ), aby jste mohli vidět v jaké hrůze jsem vyrazila ten den na výlet :)

3 komentáře:

  1. Krásnej ten outfit na první fotečce, moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. ... sorry článek jsem teď dodatečně upravila, takže tvůj komentář je původně k druhé fotce :)

    OdpovědětVymazat