čtvrtek 14. července 2011

Slevy, slevy, slevy .... moje smrt

Nevěděla jsem se dočkat, kdy to tady vypukne. Každý mluvil o Londýně, jako o super možnosti přijít lehce k levnému a pěknému ošacení .... kéž by se to týkalo pouze oblečení ... ale to bych nebyla já - maniak na boty, abych si během týdne koupila tři nové páry bot! Zimní, podzimní a party high heels :) Samozřejmě si je můžete zde prohlédnout ... u těch zimních si úplně nejsem jistá, jestli je někdy vezmu na sebe, ale nenechte je tam když stojí 10 Liber :) Také mně v poslední době mile překvapuje TK Maxx ... našla jsem tam několik zajímavých kousků. Ale těch lidí všude .... hrůza. Navíc když jsme na první větší nákupy vyrazili s kamarádkou pro propařené noci na Oxford street = stálo to za to :) Energie se vytratila v prvním obchodě a pak už jsme se jen loudali, jako dvě bludičky ztracené ve vesmíru .... Rada zní: pořádně se na to vyspěte :)) ... alespoň jsme si pěkně pochutnali na sushi a šli domů relaxovat ...
Debenhams - 16, 50 Liber

High heels New Look - 12 Liber, mini kabelka H&M - 1 Libra

10 Liber
PS: minule jsem prosila o učitele, který mně naučí chodit na podpadcích :) ... sice ho nemám, ale pokouším osud docela zdárně sama ...

Žádné komentáře:

Okomentovat