sobota 7. května 2011

Na skok v islámské části Londýna, aneb co turisti jen tak neuvidí :)

Jednoho krásného slunečného odpoledne jsem se s kamarádkami domluvila, že se půjdeme projít do sousední čtvrti ( je to už třetí zóna Londýna ) a jmenuje se Tooting. Našim hlavním cílem měl být PRIMARK, protože tady není až tak zaplněný lidmi, jako ten na Oxford street a je docela velký. Do té doby jsem neměla ani ponětí, co to je čtvrť - Tooting a jací obyvatelé tady převážně bydlí. My tři blondýny :) jsme pomalu začali vzbuzovat pozornost kolemjdoucích ... asi proto, že kolem nás chodili samí indové a další podobné národnosti tmavší pleti. Tooting je totiž naprosto odlišná, asi pževážně islámská čtvrť. Takové satelitní městečko :) ... na ulicích vůně exotických plodů, zavánějící přeplněné popelnice a místní pokrmy připravované na ulici. Připadala jsem si, jako bych se ocitla zpět v Egyptě nebo Tunisku, kde jsem několikrát byla na dovolené. Lidé, které jsme potkávali, byli odění do typických hábitů, šátků a podobných věcí. Několikrát kolem nás prošla i tlupa totálně zahalených žen, kterým byly vidět pouze oči ... Říkala jsem si: " Jsem opravdu v Londýně???" ....teď už vím, proč tam tolik lidí nechodí :) a turisti vůbec :)) ... ale PRIMARK a i TK Maxx byli naší odměnou. Skvěle jsme nakoupili a vyrazili na piknik ... samozřejmě zpět do Claphamu :)

A protože mně minulý týden navštívila moje nákupy posedlá kamarádka Baruska, tak jsem neváhala a vzala ji na pouť Indií do Tootingu :) ... pořídila jsem několik fotek oblečení a doplňků, které mimo jiné zde můžete nakoupit. Je to přeci blog především o módě a tak jsem zvědavá, co na tento styl řeknete ...
Poslední poznatek: co čtvrť Londýna, to jiná kultura :)





Prodejna šátků, burek a látek ...






Foto z ulice v Tooting Bec.

Každopádně na nehtech si asi dají záležet:)










Výběr bižuterie je opravdu velký



a naposled: móda ulice ...

6 komentářů:

  1. Páni, tolik krásných barev laků!A ty šaty, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) akurát se to nedalo nic moc extra nafotit :)) ... a ještě navíc prodavačky uvnitř koukali na mně dost zle :D...heh

    OdpovědětVymazat
  3. moc pekne veci, obzvlast ty boty! :)
    http://theredberry.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Diky ze jsi mne tam vzala, hezky zazitek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemáš zač zlato :) ... ale Camden Market taky nebyl špatný :)

    OdpovědětVymazat