pondělí 16. května 2011

Nedělní odpoledne na Portobello road ... aneb další místo, kde v Londýně strávit pěkné odpoledne ...


Skvělé kabelky ... hádejte z čeho jsou :)

a pásky ...
A ke kabelkám také peněženky ...







Kufry

Šatičky jako pro princeznu ...

Chci je všechny !!! :))
... tak jsem tak přemýšlela, kde jsem ještě v Londýně nebyla a dostala jsem nápad zajít do Notting Hill na Portobello Market. Slyšela jsem, že se tam dají sehnat zajímavé kousky oblečení, šperků a starožitností. Já miluju staré věci včetně nábytku, doplňků do bytu ... Asi nebyl nejlepší nápad tam jít v neděli odpoledne, protože některé stánky byli už zavřené. Ale díky tomu jsem se vyhla tisícům turistů, kteří tam proudí v ostatní dny. Zaujal mně obchůdek s krásnou bižuteríí a šperkami. Měli tam snad úplně vše, co si jen dokážete představit. Byl to první ochod na začátku ulice Portobello road. Ceny se pohybovali kolem 20 - 60 liber za kus. Trošku dražší, ale naprosto úžasné :)) ... O kousek dál se nachází dva malé butiky, kde prodávají pouze šaty. Všechny za 10 - 15 liber. Nejsou podle mně značkové, ale ten výběr ... tam si snad vybere každý. Určitě se tam jednou vrátím, až nějaké budu nutně potřebovat. Co se týče starožitností, tak těch tam měli spousty. A obchodů s botami tam taky nebylo málo. Trošku mi některé obdchody připomínali Camden Town. Prostě je to něco jiného ... Nejúžasnější byli ty malé kavárničky s lahodnými dortíčky a cupkakes :)) Určitě stojí za to se tam jít podívat pokud budete v Londýně, ale nezaručuji, že tam toho moc nakoupíte ... chce to mít hodně liber sebou :)) ... spíš pro kochání se :)

6 komentářů:

  1. tie kufre su najlepsie! vzdy som po takych tuzila

    OdpovědětVymazat
  2. já se tak těším až budu v Londýně! Myslím, že to tam asi všechno vykoupím :D

    OdpovědětVymazat
  3. jedu do Londýna o prázdninách :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam bych vyrazila hned! Vypada to jako "place to be" :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach těch bot :-D
    Taky bych jela :-)


    http://shaki-days.blogspot.com
    Budu ráda za návštěvu nebo follow? :-)

    OdpovědětVymazat