sobota 14. května 2011

Tak trochu problém :)

Už se Vám někdy stalo, že jste museli začínat úplně od začátku? Já si totiž připadám, jako kdyby vše co jsem měla shořelo a já musím nakupovat od nuly :) Je to tím, že v lednu tohoto roku jsem se vypravila s 20kg kufrem do Anglie a od té doby jsem zatím v ČR nebyla. Přivezla jsem si sem to nejnutnější - pro svoji nynější "práci" se nepotřebuji nic moc oblékat, jelikož většinu dní ani nevyjdu z domu a kvůli tomu jsem si přinesla spoustu starších věcí, které chci na konci mojí mise zde zanechat :) Ze začátku jsem se uskromnila a nosila, co bylo ... totiž troje kalhoty, jedna sukně, jeden zimní kabát a jarní kožená bunda + pár triček a jeden svetr mi stačili asi tak měsíc :)) Co se týče doplňků tak to byla jedna mini kabelka, pásek, kozačky, tenisky a toť vše ... Tak jestli tohle čte nějaká skušená módní blogerka, musí  mně úpřimně litovat. Byla jsem zvyklá na svoji maximálně naplněnou mega skříň s celkem slušným výběrem, ale bohužel šlo přivést pouze toto množství ... a tak po čtyřech měsících úspěšně hlásím, že se moje garderóba včetně doplňků úspěšně zvětšuje. Problém je ale to, že postupně zapomínám na hadříky a doplňky, které mám doma :) ... škoda, že jsem s blogem nezačala dřívě - mohla jsem si některé kousky nafotit a připomenout :)) ... no uvidíme, co se stane až za týden poletím na skok do ČR pouze s příručním zavazadlem!!! ... Co vím ale jistě je, že první kroky povedou do mojí " šatny" :) ... druhý problém a také poslední je, že jsem se tady pěkně rozpapala a už teď vím, že některé věci mi určtitě nebudou, až se definitivně vrátím :)) ... a tak se můžete těšit na výprodej!:)... A pokud se jedná o boty, tak už mám o 9 párů nových různých botiček víc ( už si konečně můžu i vybírat ) a k tomu 4 kabelky!!! Není to moc - já se snažím neutrácet všechny peníze, ale když ono to tady v Londýně moc nejde :)) Nejhorší to pak bude dopravit vše do ČR ... uff už teď se na to netěším :)  ... A až začnou letní SALES, tak se asi přihlásím na nějakou dobrovolnickou akci, abych neměla čas na nákupy :)))
Jako perlička nakonec, je fotografie prvních věcí, které jsem zde koupila ( byla jsem v Lodnýně třetí den, nic okolo jsem neznala, ale jako správná shopaholička jsem našla první shopping centrum jako nic :)) ) Největší radost mi tenkrát udělali obchody Poundland, Tiger a PRIMARK!

3 komentáře:

  1. naprosto chápu, měla jsem to samé v Paříži!! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Závidíííím, taky bych si někam vyjela. Každopádně už se těším na tvé další londýnské fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :) fotek už mám spousty, ale musím vybrat takové, které se sem hodí :) ...

    OdpovědětVymazat